joi, 7 iulie 2011

PSD va susţine prin vot confiscarea averilor ilicite

Preşedintele PSD Victor Ponta a declarat, miercuri, că social-democraţii vor vota legea PDL privind confiscarea averilor ilicite, chiar dacă şi PSD a depus o astfel de lege, pentru a demonstra că nu trebuie modificată Constituţia, el atrăgând atenţia că PSD va şi aplica acest act normativ.
"Am înţeles că legea pe care noi am depus-o, care este copiată cuvânt cu cuvânt după decizia cadru 212 a Consiliului UE privind confiscarea averilor ilicite, nu le place celor de la PDL. Nici o problemă. Am văzut pe site-ul ministerului Justiţiei, au pus şi ei o lege, o votăm pe a lor. Este cam acelaşi lucru ce am spus şi noi. Nu prea e nici o diferenţă. Am văzut că avea o problemă cu corupţia. În regulă, sunt absolut de acord, chiar cred ca averile corupţilor, mai ales vorbesc de corupţii de acum, care fac bani din corupţie, chiar trebuie confiscate. N-avem nici o problemă, le votăm legea. Dacă e o chestie de orgoliu să nu fie legea noastră, să fie legea lor, nici o problemă, votăm legea lor. Dar vrem să dovedim un lucru - că nu e nevoie să modificăm Constituţia, că putem să facem o lege. N-am înţeles de ce nu au făcut-o până acum. A doua zi după ce am făcut-o noi au făcut şi ei o legea mai bună decât a noastră. E în regulă, le votăm legea lor". Dacă nu le place legea noastră, o să votăm legea Guvernului Boc, dar, atenţie pentru pedelişti, noi o s-o şi aplicăm", a spus Ponta, citat de Mediafax.
Ponta a făcut un apel la parlamentarii democrat-liberali să voteze proiectul.

Sursa: Jurnalul National

Niciun comentariu: